Το άρθρο - βασισμένο σε έρευνα - υποστηρίζει ότι οι αξιολογικοί κατάλογοι των σχολείων δεν μπορεί να είναι αντικειμενικοί και ενδεικτικοί του επιπέδου του σχολείου, γιατί:
α. δεν λαμβάνουν υπόψη την ύπαρξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή οικογενειακές κ.α.
β. δεν λαμβάνουν υπόψη την ύπαρξη μαθητών με διαφορετική μητρική γλώσσα
γ. δεν λαμβάνουν υπόψη την επίδοση που είχαν αυτοί οι μαθητές στο δημοτικό (σε ποιο δημοτικό φοιτούσαν)
δ. δεν λαμβάνουν υπόψη το κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο της περιοχής που βρίσκονται τα σχολεία
ε. δεν λαμβάνουν υπόψη ότι η επίδοση των παιδιών αλλάζει από χρονιά σε χρονιά και δεν είναι σταθερή
https://theconversation.com/why-new-school-performance-tables-tell-us-very-little-about-school-performance-71235
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου